Tuesday 4 October 2011

Mengapa Perjalanan Itu Yang Diberi.....Sedangkan Anak Adalah Anugerah Yang Terindah.. ~ Atiee Aidil ~

Naluri keibuanku bagai disentap..hati ku diruntun pilu..perasaan sedih menyelubungi ku..terasa panas di kelopak mataku apabila mengalir setitis demi setitis air mata...kerana didada-dada akhbar terpampang kisah bayi yang tak berdosa dibuang, dicampak, mahupun dibakar, sehingga ada yang ditinggalkan begitu saja..

Mengapa perlu melakukan semua itu sedangan si ibu telah pun memberi kehidupan kepada bayi yang dikandung 9 bulan 10 hari..tidak terbit ke rasa sayang walaupun sedikit kepada si anak..tidak kasihan kah si ibu apabila sanggup melakukkan perkara yang tidak sepatutnya dilakukan oleh orang yang di panggil ibu oleh anak yang dilahirkan.

Wanita memang dilahirkan dengan sifat yang penuh kelembutan, sifat keibuan dan hati wanita mudah tersentuh kerana itu lah wanita diibaratkan sekeras kerak nasi..tapi Mengapa Perjalanan Itu Yang Diberi...Sedangkan Anak Yang Lahir Adalah Anugerah Yang Terindah.

~ Saya Sayang Anak Saya
   Saya Rindu Anak Saya 
kerana 
MUHAMMAD AIDIL ZAFRAN 
adalah 
ANUGERAH YANG TERINDAH  

PERMATA YANG SUNGGUH BERNILAI DALAM HIDUP SAYA ~



~ Ku miliki KEBAHAGIAAN..KECERIAAN & KASIH SAYANG
Kerana Ku Bergelar MAMA
 kepada
 MUHAMMAD AIDIL ZAFRAN  ~









No comments:

Post a Comment